Päevakava
7.00 - 8.30 |
Laste saabumine lasteaeda * info jagamine lastevanematega Individuaalne töö lastega * õppe-ja loovmängud * vaba tegevus |
8.30 - 9.30 |
Hommikusöök |
9.00 - 12.00 |
Lõimitud õppetegevused *hommikuring * tegevused gruppides Õues viibimine *õuemängud, vaatlused, õuesõppetegevused * liikumismängud * õppe-ja jalutuskäigud * vaba tegevus jm. |
12.10 - 12.30 |
Lõunasöök |
12.30 - 13.00 |
Vaiksed tegevused, ettevalmistus puhkeajaks |
13.00 - 15.00 |
Unejutu kuulamine, puhke-ja uneaeg, ärkamine |
15.00 - 15.30 |
Muud tegevused *riietumine, ettevalmistus ootesöögiks * individuaalne töö lastega * vaba tegevus |
15.30 - 16.00 |
Õhtuoode |
16.00 - 18.00 |
Vabad tegevused toas või õues Individuaalne töö lastega Laste koju saatmine *info jagamine lastevanematega |
Rühma päevakava on paindlik, kindlustades laste eale vastava päevarütmi, kus vahelduvad igapäevatoimingud, laste mäng, vabategevused ja õpetaja kavandatud õppe-ja kasvatustegevused. Varahommikune, pärastlõunane ja õhtune aeg võimaldavad pedagoogidel teha lastega tööd individuaalselt ning väikerühmades. Päevakava koostamisel on arvestatud õppekava, lasteaia lahtiolekuaega ja laste individuaalseid vajadusi.
Õpetaja jälgib päevakava koostades:
- et lapsel on piisavalt aega mänguks,
- et üleminek ühelt tegevuselt teisele on sujuv,
- et on arvestatud lapse individuaalseid vajadusi,
- et lapsed saavad viibida iga päev õues (sõltuvalt ilmastikust),
- et lapsed saavad iga päev vähemalt ühe tunni puhkeaega.
Rühma päevakava on paindlik, kindlustades laste eale vastava päevarütmi, kus vahelduvad igapäevatoimingud, laste mäng, vabategevused ja õpetaja kavandatud õppe-ja kasvatustegevused. Varahommikune, pärastlõunane ja õhtune aeg võimaldavad pedagoogidel teha lastega tööd individuaalselt ning väikerühmades. Päevakava koostamisel on arvestatud õppekava, lasteaia lahtiolekuaega ja laste individuaalseid vajadusi.
Õpetaja jälgib päevakava koostades:
- et lapsel on piisavalt aega mänguks,
- et üleminek ühelt tegevuselt teisele on sujuv,
- et on arvestatud lapse individuaalseid vajadusi,
- et lapsed saavad viibida iga päev õues (sõltuvalt ilmastikust),
- et lapsed saavad iga päev vähemalt ühe tunni puhkeaega.
7.00 - 8.30 |
Laste saabumine lasteaeda * info jagamine lastevanematega Individuaalne töö lastega * õppe-ja loovmängud * vaba tegevus |
8.30 - 9.30 |
Hommikusöök |
9.00 - 12.00 |
Lõimitud õppetegevused *hommikuring * tegevused gruppides Õues viibimine *õuemängud, vaatlused, õuesõppetegevused * liikumismängud * õppe-ja jalutuskäigud * vaba tegevus jm. |
12.10 - 12.30 |
Lõunasöök |
12.30 - 13.00 |
Vaiksed tegevused, ettevalmistus puhkeajaks |
13.00 - 15.00 |
Unejutu kuulamine, puhke-ja uneaeg, ärkamine |
15.00 - 15.30 |
Muud tegevused *riietumine, ettevalmistus ootesöögiks * individuaalne töö lastega * vaba tegevus |
15.30 - 16.00 |
Õhtuoode |
16.00 - 18.00 |
Vabad tegevused toas või õues Individuaalne töö lastega Laste koju saatmine *info jagamine lastevanematega |